Fundación Pandas Agencys - Social Marketing Group Colombia

Expertos en recuperación funcional de poblaciones vulnerables. Atención integral en diagnóstico, valoración, intervención, cuidado, promoción y prevención en Colombia y América Latina. Escuela de transformación, asesoría, administración, consultoría y capacitación. Servicios integrales para instituciones, empresas y colegios. Investigación científica aplicada.

OVERVIEW

This web page fundacionpandasagencys.org currently has a traffic classification of zero (the lower the better). We were able to note one contacts and locations for fundacionpandasagencys.org to help you reach them. We were able to note six public web accounts belong to fundacionpandasagencys.org. This web page fundacionpandasagencys.org has been on the internet for five hundred and forty-five weeks, fourteen days, eighteen hours, and fifty-five minutes.
Jan 2014

FUNDACIONPANDASAGENCYS.ORG RANKINGS

This web page fundacionpandasagencys.org has seen variant levels of traffic all over the year.
Traffic for fundacionpandasagencys.org

Traffic ranking (by month) for fundacionpandasagencys.org

Traffic ranking by day of the week for fundacionpandasagencys.org

FUNDACIONPANDASAGENCYS.ORG HISTORY

This web page fundacionpandasagencys.org was registered on January 22, 2014. It is currently five hundred and forty-five weeks, fourteen days, eighteen hours, and fifty-five minutes young.
January

WEBPAGE SPAN

WHAT DOES FUNDACIONPANDASAGENCYS.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacionpandasagencys.org Mobile Screenshot of fundacionpandasagencys.org Tablet Screenshot of fundacionpandasagencys.org

PyMES Tecnologia

Cliente PyMES Tecnologia

servicio.cliente@pymestecnologia.net

Bogota, DC, 0571

FUNDACIONPANDASAGENCYS.ORG HOST

Our parsers discovered that the main root page on fundacionpandasagencys.org took three hundred and thirty-six milliseconds to come up. We could not discover a SSL certificate, so we consider this site not secure.
107.180.55.10

ns1.win.pymestecnologia.net
ns2.win.pymestecnologia.net

I found that this website is weilding the Apache operating system.

Fundación Pandas Agencys - Social Marketing Group Colombia

DESCRIPTION

CONTENT

This web page fundacionpandasagencys.org states the following, "Desarrollo de habilidades y competencias." We saw that the website stated " Administración de centros y programas." It also said " Diseño y gestión de proyectos. Administracion de equipos y procesos. Diseño para la alta calidad de servicio. Una simple consulta puede hacer la direferencia. Infancia, adolescencia y adulto mayor. Talleres, jornadas y conferencias." The header had Población vulnerable as the highest ranking optimized keyword. It is followed by Atención integral, Diagnóstico y Valoración, and Intervención y Cuidado which isn't as ranked as highly as Población vulnerable. The next words fundacionpandasagencys.org used was Promoción y prevención. Escuela de transformación was included but could not be seen by search engines.

VIEW SIMILAR DOMAINS

Fundación Ramón Pané Catequesis y Espiritualidad

Lectio Divina Dominical para Niños. Productos, Proyectos y Donaciones. Lectio Divina para mi Familia. Lectio Divina Dominical para Niños. Productos, Proyectos y Donaciones.

Fundación Pantaleón

Una organización privada apolítica y sin fines de lucro. Actualmente desarrollamos programas en Guatemala, Nicaragua, Honduras y México; países en donde opera Grupo Pantaleon. Contamos con proyectos en Educación, Salud y Educación Ambiental en Guatemala, Nicaragua, Honduras y México.

AL SERVICIO DE LAS COMUNIDADES

Viernes, 1 de julio de 2011. VISITA DE VOLUNTARIOS Y MEJORAMIENTO DEL ENTORNO DE JUEGO. Hola amigos del mundo, proximamente estaran llegando a nuestra Provincia los Jovenes Olga y Joan Abella. Voluntarios de futbol, los cuales vienen con el objetivo de apoyar a los niños del Proyecto de desarrollo de futbol infantil para la Provincia de San Juan. En donde tenemos una comunidad futbolistica de unos 120 niños y niñas.

Hogar Bautista de Niñas de Temuco - Chile - Fundacion para Amar - hogar de niñas

Deseas saber más de nosotros! Cuidemos la Niñez. Un lugar de acogida cristiano para niñas! Una forma de colaborar con nosotras! Bienvenidos al Hogar de Niñas. El hogar provee salidas de vacaciones en las niñas para su esparcimiento en tiempo de vacaciones junto a su alimentación. Esperamos este año subir el porcentaje de iglesias que aportan en el Hogar de Niñas. Nuestro Hogar de Niñas no cuenta con aportes ni financia.